STÄDA STÄDA.....

Japp förkylningen har kommit till familjen Stenhill också.
Nova har blivit rejält snorig.
Igår sov hon nästan hela eftermiddagen.
Min tanke var att det säkert skulle bli en hemsk natt...
....men hon tog ännu ett sjutimmars pass utan mat.
UNDERBART!!
Så efter en väldigt bra natt och mycket sömn
har vi en lite piggare tjej idag.

Jag har tillbringat min dag med dammsugare, trasa och golvmopp.
STORSTÄDNING.
Visst kunde jag väntat till Tinus kommit hem från sitt jobb,
men jag kände att det är lika bra att passa på
när lilltjejen är på sitt mest strålande humör.
Om en liten stund kommer hennes faster och myser med henne lite.


I bröllopspresent till min  man har jag bokat en weekend i Malmö för bara oss.
I mitten av november.
Nova får tillbringa den helgen med mina föräldrar.

Vår första jul tillsammans fick jag en weekend av Tinus i julklapp.
Den bästa present jag fått.
Efter det har vi pratat om Malmö många gånger men aldrig kommit iväg.
NU HOPPAS JAG INGEN ÅTERVÄNDO FINNS.

NJUT AV HELGEN.
KRAM♥

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?