växer sig trött

Man kan nog bli riktigt trött av att vara liten.
Man växer så det knakar och en miljon olika intryck.
Nova är detta idag i alla fall.
Hon åt kl 18.45 igår kväll.
Sen var hon vaken en stund. Sen somnade hon och vaknade inte förens
kl 05.10 i morse. Åt lite och somnade om igen.
Hon sover fortfarande.
Fast klockan är 09.00.

HON MÅSTE VARA HELT SLUT JU!!


Nu är det näst intill färdigt kalasat för Emil för detta året.
Det som är kvar är ett barnkalas fast det är inte
föräns i slutet av oktober.
Där emot har vi ett dop om en vecka.
Oktober blir med andra ord en dyr månad.

I morgon skall jag ha lite egentid för första gången på länge.
Jag skall på hockey med mina mysiga kollegor Erica, Helena och Peter.
Förts skall vi ta en öl (tror jag) och sen blir det Frölunda mot Södertälje.
Och är vi på bra humör så fortsätter vi med en middag efter matchen.

Det skall verkligen bli jätte kul.
Och jag tror jag behöver det.
Släppa rollen hemma lite och bara
få vara själv.
Med goa vänner och tänka på annat än
blöjor, mat, städaning och tvättning.

Sen får ju Nova lite egentid med sin pappa.
Detta tror jag de behöver med.
För mammigare barn får man leta efter.



I kväll kommer en tjejkompis till oss på middag.
Så ikväll blir det lite god middag, vin och trevligt besök.
Hon har inte träffat Nova ännu. så jag kan tänka mig att det
 blir en väldans massa bebismys också.

Nu önskar jag alla en riktigt god helg.
KRAM♥

  Anna

Såg du min award till dig?

 2010-10-02     23:15:56    URL: http://mammatillelvira.blogg.se/
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?