I love the way you lie

Nova sover (förhoppningsvis för natten)
Jag har satt mig i soffan med en kopp kaffe och Ullared på tv.
Ett ganska trist program men ändå fastnar jag.
har tänt lite ljus och samtidigt sitter jag
och slösurfar lite på Youtube.

Måste lägga in en låt som jag tycker är riktigt bra och
som fastnar på hjärnan när man hör den.
Lyssna och njut.

CARPE DIEM

  Hanna - mamma till ღ Neo ღ

älskar den låten!! grymt bra... ^^



jag har oxå varit lite skeptiskt till det här med att ge napp till tomten. eftersom neo kanske i sånna fall skulle uppfatta tomten som en elaking som tar saker och inte ger.

så det va skönt att han tog ett eget beslut och la dom i nappometern! ^^



kram på dig!

 2010-10-04     21:57:33    URL: http://hannaofsweden.se
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?