Vad hände??

Jag har verkligen inte hunnit med att blogga på ett
par dagar. För allt har gått i ett.
Minns att fredagen började och nu är det helt
plötsligt tisdag.
Men vad har hänt alla dessa dagar som kommit och gått?
Emil var på sitt första disco i fredags.
Klarebergsskolan annordnade ett disco för alla åldrar.
Han och några klasskamrater gick dit.
Först skulle man välja kläder med omsorg och styla håret.
Det var en riktigt häftig kille som gick hemifrån.
Embla fick ha fredagsmys hemma med oss andra.


Lördagen var helt fullbokad.
Första hade Embla simskola. När vi kom hem stod
Emil redo i dörren för kalas hos klasskamraten som
fyllde 8 år.
När han kom hem efter ett par timmar så
bytte vi snabbt om för en glöggafton och middag hos
mina svärföräldrar.
Massa folk och mycket glögg.
Årets första glögg för min del.
Jätte gott och riktigt mysigt.



Sen kom då helgens sista dag.
Tinus hjälpte sin syster att flytta ut det sista
i hennes lägenhet som hon sålt.
Medan vi här hemma rensade ur barnens rum.
Vi bestämde att vi alla skulle byta rum.
Emil fick ta vårt gamla för att vara lite för sig själv.
Embla fick ta Emils gamla för att få lite mer plats.
Och vi tog Emblas eftersom vi inte behöver så mycket plats.
Medan jag var med Emil på hans hockeyträning så fortasatte Tinus
montera ner och montera upp möbler.
Vilken tid det tog med vad bra det blev.
Nu skall vi bara vänja oss för jag går
fortfarande in i Emils rum
för att hämta mina kläder.
Lustigt va?

I går blev jag även ett år äldre.
Nu är jag hela 32 år ung.
Och det firades med lite kalas igår kväll.

Jag vill tacka alla som gratulerade mig på facebook, sms, telesamtal och även de
som kom till oss på kvällen.
Ni förgyllde min dag.

KRAM PÅ ER ALLA.

CARPE DIEM♥

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?