släpper spärren?

Två veckor har gått och fortfarande inget svar.
Jag vet att det kunde ta upp till fem veckor
vilket innebär att det är ca 3 veckor kvar.
Alldeles för lång tid.
Jag funderar ju en hel del och
skulle så gärna vilja ha svaret nu.
NU!!!



Idag när Embla och jag var uppe i affären var det en
liten kille på ca 4 år tillsammans med sin mamma
och lillebror.
Lillebror satt i en kärra och mamman höll på att
plocka äpplen och den 4 åriga killen skrek och var vansinig.
- Dumma dumma mamma.
Ganska irriterat svarar hon att han inte får en frukt nu
för han skall äta när han kommer hem.
Han fortsätter skrika och tillslut tar han
tag i ett äpple från ställningen och vips ramlar det ner
ganska många på golvet.
Mamman blir jätte arg på pojken och
höjer armen i "slag" ställning.
pojken höjer automatiskt upp armen i försvarsställning.
Mamman tar ner armen igen och tar tag i pojkens arm och drar honom där ifrån.

Jag kan inte låta bli att fundera på om hon hade slagit till honom om
det inte var så att hon var i affären.
Det var ju ett par stycken som var där samtidigt.
Har hon slagit pojken förr?
Eftersom han automatiskt tar upp armen så kanske han vet vad som väntar?
Eller var det så att hon någonstans inom sig
kunde behärska sig innan slagen kommer?

Pojken hade säkert hållit på och bråkat en stund innan vi kom in
affären och mammans tålamod var säkert slut.
Men den stora frågan som jag ställer mig är
SLÅR HON SINA BARN???
Lite rädd och frågande är jag.




Nu skall vi se till att få lite lunch här och sen skall vi hämta Emil.
Älskar att få hem honom tidigt och sen ha hela eftermiddagen
tillsammans.
Och eftersom det är måndag idag så har Tinus träning så ikväll när de somnat har jag egentid.
Kan vara ganska mysigt det med.
KRAM ALLA♥

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?