En riktigt bra lördag

06.00 ringde klockan i morse.
Och inte f-n var jag pigg.
Tror jag såg två lördagar mitt i veckan.
Och det första man möttes av när man kom upp var ett
vitt täcke som låg över hela Kärra.
Visst jag gillar snön. Men inte idag.
Allt för mycket skulle ske idag och då kan ju inte
snön komma och förstöra.
Men en sak är ju säker.
barnen verkligen flög upp.
Ja det är ju så.....barn älskar snö.

I vilket fall som helst så blev morgonen hur stressig som helst.
tre barn skulle bli klara, kaffet skulle kokas och japp 07.15 skulle vi vara
på plats på Frölundaborg.

Ja ja ja lite sena blev vi (kanske 10 min) men
väldigt bra jobbat tycker jag allt.
Emil njöt av sin träning, Embla fick fika och Nova sov.
En riktigt bra start.
När hans träning var över var det bara att stressa vidare till Emblas simskola.



Någor som är intressant med simskolor nu för tiden är att det kommit
till så många nya märken som inte fanns när jag var liten.
Doppingen, krabban, blå och grön livboj.
(allt för att tjäna pengar)
Barnen blir ju jätte glada för varje märke de tar och
föräldrarna får snällt punga upp med pengarna.
Är det snällt?

När alla "måsten" var över tog mamma och jag med Emil
och Embla på bio.
Shrek 4.


Tinus fick ha liten egentid med Nova.

Om man nu summerar dagen så måste jag
säga att den har varit tiktigt bra.
Men i morgon sätts inga klockor hos familjen Stenhill/Hagman.

Sov gott där ute.
KRAM♥

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?