Trevlig helg

Ville bara passa på att önska alla
en riktigt trevlig helg.
Jag vet, liksom alla helger att
jag inte hinner lägga in något inlägg.
Så lika bra att skriva det nu.
Helgen är inte fullbokad men en
hel del saker inbokade.
Ikväll väntar middag hemma hos ännu
fler av våra nyfunna vänner.
Hanna, Nicklas och lilla Olivia.
Att komma med i föräldrargruppen var det bästa vi gjort.
För så fina vänner vi hittat där
är nog svåra att hitta.
Alla är vi olika men ändå kompleterar vi varandra.
Och väldigt trevligt har vi.
7 familjer massa barn och en hel del kul.
Vi ser till att träffas minst en gång i veckan. Men oftast
blir det fler gånger.

I morgon skall vi ha lite Emil och Embla tid.
Nova får vara hos mormor och morfar en stund
meda vi skall leka bambi och testa ishallen.
Det är för min del
ett helt år sedan jag åkte. Och Tinus i sin
tur minns inte när han
åkte sist.
Så detta kan bli en riktigt kul syn.

På söndag får Emil åka skridskor igen.
Han har nämligen bestämt sig för att börja i hockey.
Och första träningen är på söndag halv tio.
Mitt i natten ju.

Ha nu en riktigt bra helg.
För det skall vi ha.
Kram♥

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?