Partiblöjor.

Vilken otroligt skön promenad jag gick på.
Solen var väldigt varm och vindarna var ljummna.
Jag tog en promenad på lite mer än en timma.
Kändes helt underbart att få suga in våren.

Innan helgen så berättade jag ju att jag tycker dte är så skönt att inte
alltid behöva ha saker planerade.
Det är det också, fast ibland behövs det planer med.
denna helgen är verkligen fullbokad.
Fast bara med roliga saker.

I morgon kommer mina älskade barn igen.
Vi skall åka och köpe en liten present eftersom vi skall få sniffa
på Kalle och Jennys lilla undderverk i morgon kväll.
Vi har inte sett honom ännu.
På lördag är det som vanligt i sin tur simskola på morgonen. 
Frammåt dan grilla i Hällsvik och för att avrunda det hela blir det dubbelt kalas på kvällen.
Söndagen är visserligen ara halvt uppbokad. Men det lutar åt lunch med min bror och hans sambo.
Sen har ju mamma och pappa kommit hem från en vecka på Mallis med. Så vi
kommer säkert få träffa de lite med.

Enn fullbokad men rolig helg.




Såg precis på reklamen att libero skulle komma med nya blöjor där det är ett
fotbollstryck på.
tror det had emed fotbolls vm att göra.
Nu undrar jag varför inte de gör blöjor med de olika partierna på.
Inför valet.
Tänk er massa bebisar med Moderaterna, Socialdemokraterna eller Miljöpartiet på blöjorna.
kanske en jätte hit. Hahahaha.

Ha en kanon dag.
KRAM

  Linda

Ja! En bakis Linda kommer trycka i sig massa tårta! ;)

 2010-05-06     22:19:37    URL: http://lindaseclipse.blogg.se/
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?