Snön faller ner.....

Vilken strålande dag det är.
Solen skiner, klockan är bara 9.15 och
termometern visar redan 8 grader i skuggan.
I solen är det betyligt mycket skönare.
Det blir en skön promenad idag
 (men försiktigt eftersom jag hade dessa sammandragningar igår)
Och göra några ärenden. Lappar som skall skickas in till
försäkringskassan och kärra stad.
En tur till apoteket och sen bara en skön långsam promenad.

Igår så snöade det av någon underlig anledning i Kortedala.
Hur detta kom sig är väll en gåta. men lite spännande.
Ingen snö i hela Göteborg. men i lilla Kortedala kom den.
Här taggade jag en bild från Ann-sofie. Som hon tog från sin lägenhet.





Idag har jag inte ont. Känner inget alls från grdagens sammandragningar.
Konstigt detta att kroppen skall spela mig ett spratt.
Och det är de dagarna som jag är glad att få vara hemma och vila.
Inte behöva släpa mig iväg till ett jobb.
Fast skall jag vara riktigt ärlig så saknar jag mitt jobb en hel del.
Saknar mina kollegor och det sociala.
Men ju längre oss sommaren kommer desto mer njuter ´jag av det.

Nu skall jag göra mig klar.
KRAM
  Carina

Halloj! Fy va trist me sån bild på snö..inte nu,nu vill vi ha vår,värme & sol =)

Jobbigt me sånna sammandragningar =( Lider me dig!!

Ja har "pepparpeppar" klarat mig ifrån några kraftiga än så länge,men de e väl bara en tidsfråga..Jadu lyllos du som bara har 60dar kvar..vi har ju 93 vi..fast tiden går ju jättefort så ja ska inte klaga =D Men litelite otålig är man ju ;) Vill ju som mysa me lilla parvel nu..

Sköt om dig/er! Kramkram

 2010-05-05     18:03:36    URL: http://cinahsspace.blogspot.com
  Linda

Va?! Var det så mycket snö? Håller med kan inte lillen komma ut snart! Om ni behöver hjälp med barnpassning lite senare så finns jag här! :D

 2010-05-06     00:18:16    URL: http://lindaseclipse.blogg.se/
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?