Tiden flyr förbi

Lika lugn som lördagen blev, lika fullbokad blev söndagen.
En otroligt skön och bra dag men full av aktiviteter.
Redan vid midnatt mellan lördag och söndag (då det blev morsdag)
fick jag ett paket av min älskade man.
Efetrsom två av barnen inte är hemma och det tredje ligger i magen
så fick han överlämna paketet själv.
Det var en väska som jag hade "tjatat" om att vi skulle köpa och
ha som skötväska. Som jag tyckte kostade lite för mycket för att
bara gå och handla. Men han hade köpt den till mig.
TACK ÄLSKADE DU!!!! Jag blev jätte glad.

Jag kunde inte sova på söndag morgon. Redan kl 9 slog jag upp mina ögon, medans Tinus fortfarande sov som en stock.
Jag duschade, sminkade mig och gjorde en god frukost.
Väckte sen den sovande mannen.
Och så fort frukosten var avklarad så bar det iväg.
Först fika hos Tinus föräldrar och sedan iväg till mina föräldrar.
Stressen på mors-fars dag är alltid hopplös.
Och ibland undrar jag varför vi firar den?
vem har kommit på att man skall göra en speciell dag för att fira sina föräldrar.
Istället för att avrje dag visa att man älskar de?
Men det blev en väldigt trevlig dag med mycket kaffe.


Efter allt kaffe och fiaknde så fick vi snabbt åka och handla.
Tinus kusin skulle komma på middag.
Han bor inte i Göteborg men är här nere på jobb
och eftersom de så sällan träffas så passade det perfekt att
ta hit honom på middag.
Han jobbar mycket så detta tror jag passade honom perfekt.
Bara få umgås utan större krav.
Och få en trevlig kväll.
För det var det verkligen. För mig var det första gången jag
träffade honom men det kändes som om vi hade hur mycket som helst ändå att prata om.
Så jag hoppas verkligen att han snart får lite tid att träffas igen.
Och kanske då tillsammans med sin sambo och barn.

Nu skall jag äta glass och njuta sv solen.
KRAM♥

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?