Iphone vs Sony Ericsson.

JAG FÅR PANIK PÅ MIN MOBIL.
VARFÖR I HELA FRIDENS NAMN STÄNGER DEN AV SIG
HELA JÄ*LA TIDEN?

Jag måste skaffa en ny. Mend et var ju där mitt problem var.
Jag kan inte bestämma mig om jag skall ha en Iphone eller en Sony Ericson X10.
Pratar man med säljarna så rekomenderar de iphonen föra
Sony Ericsons X10.
Men jag vet inte om jag vill ha en iphone. Jag kanske inte vill vara som andra.
Men samtidigt vill jag ha en touch telefon.
Så det lutar nog mot en iphone.


Jag har åkt på graviditets nästäppa.
Någon som hört talas om detta innan?
Jag hade inte gjort det men googlade på det.
Och det skall visst vara väldigt vanligt.
Man är förkyld näst intill hela tiden.
Jag trodde att jag fått en förkylning som inte ville ge med sig.
Men det visade sig vara detta.
Och nässpray får man inte använda för ofta.
BLÄ....vad gör man då om man inte kan andas.
Till detta har jag ju börjat snarka också.
Jag som ALDRIG snarkar drar värsta timmerstockarna på
natten, enlig min man.
Nu hoppas jag att detta ger med sig innan bebisen kommer.
Om inte....så fort bebben är ute.


Nätterna är nu lite jobbiga.
Jag sover dåligt, barnen har börjat vakna på nätterna, Tinus snarkar
och näsan är täpt.
Jag har inte haft problem med detta innan. Att barnen vaknar
eller att det snarkas har aldrig gjort mig något alls.
Men just nu kan jag bara inte sova i det.
Jag vaknar och somnar om vart annat. Fast väldigt
svårt att somna om. Detta gör ju att jag är vråltrött på dagarna och kvällarna.
Det jag vet är ju att jag just nu behöver all vila jag kan få.
HUR SKALL JAG ANNARS ORKA EN FÖRLOSSNING?
HUR SKALL JAG ANNARS ORKA VAR EN BRA MAMMA SAMTIDIGT?

MÅSTE FÅ SÖMN!!



Idag hämtar min mamma barnen. De skall ha sin mormor/barnbarns dag.
Simhallen och sen McDonalds tillsammans.
Jättemysigt kommer de få.
Jag skall kanske försöka mig ut på en promenad....eller så blir det bara vila.

Ni där ute.
Ha en fantastisk dag.
KRAM♥

  Anna

Nästäppa känner jag igen jag är helt igenkorkad i näsa och bihålor.

Och snarkar gör jag tydligen något kopiöst...gjorde jag sist också..Tommy kunde inte sova i samma rum som mig..

Men det går över när bebben är ute =)

 2010-05-27     19:33:10    URL: http://mammatillelvira.blogg.se/
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?