Mumsiga, mysiga helg!!!

Godmorgon världen!!!!!!

En riktigt, riktigt bra helg är slut.
Men jag är så tillfredställd med den, så jag kommer nog kunna njuta av
tanken på den ritkigt länge.
Det börjad med att mina underbara älsklingar kom till oss i fredags.
Efter en lång vecka hos sin pappa så var det äntligen vår tur att få
ha de hemma hos oss (en vecka är lång tid)
Min mamma hämtade de och leverearade de hemma hos mig.
Detta firade i med var sin STOR glass.
När Tinus kom hem från jobbet avnjöt vi en riktigt god middag och ägnade sedan resten av kvällen/natten åt att baka bullar, chokladbollaroch tårta till
lördagens kalas.

Lördag morgon är alltid lite stressiga. Klockan 10 skall vi infinna oss i Hammarkullen.
Idag var det Emblas sista för denna terminen. Det betyder att vi föräldrar får lov att vara med inne i hallen och titta på när de gör lite olika övningar.
Visst var det väldigt trevligt men ack så varmt inne i hallen.
Men vad gör man inte för lilltösens simning.
Och eftersom det var sista gången fick vi fira med glass efteråt.

Snabbt hem igen för Tinus kalas klockan 14. Men eftersom det mesta var fixat dagen
innan så var det inte jätte mycket saker kvar att göra.
Vädret var verkligen på vår sida. Så för första gången i år användes balkongen ordentligt.
Tinus fick en gasolgrill. Det är det enda vi får ha på balkongen, med det duger
hur bra som helst. Så denna var vi tvugna att inviga tillsammans emd mina föräldrar och mormor
på kvällen sen. Åhhh vad det är gott med grillat.




Igår hade vi på något sett blivit dubbelbokade.
det var konfirmation för Tinus kusin Cicilia och mina föräldrar hade dop/fest för sin båt.
Vi hade tackat ja till båda men efter lite pusslande så hade vi i alla fall fått ihop tider så vi kunde gå på båda.
Då blir Embla lite hängig. Så vi inser attdet inte är någon större idé att
släpa med henne på konfirmationen.
Så det slutade med att Tinus fick ta konfirmationen medan jag och barnen tog
festen på Hönö.
Och det blev verkligen jätte lyckat.
Fint väder, god mat och alkoholfri champagne.
När Tinus var klar på konfirmationen så kom han också ut och gjorde oss sällskap.
Många sköna timmar vid havet och lite färg på kroppen.
INGET MAN KANSKE ÄR BORTSKÄMD MED!!
Barnen fick hälla champagne(Embla ville inte) på båten
men jag vill inte lägga upp bilder på de här.











En riktigt skön helg var det i alla fall.
Ikväll är det dags för omgång  nummer tre i föräldrargruppen.
SPÄNNANDE.
KRAM♥

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?