Helgtrubbel

Bättre men absolut inte bra.
Kan man sammanfatta hur man mår på det sättet?
Igår var ingen bra dag alls.
Enorm huvudvärk och väldigt trött.
Ingen matlust och nära till gråten.
IDAG ÄR DET MYCKET BÄTTRE
MEN INTE BRA!!!
Huvudvärken är borta men jag är väldigt trött.
Magen värker lite, men det är hungern som slår in.
Har fått i mig en stadig frukost nu och känner
mig lite piggare igen.



Efterlängtade fredag är här igen.
Helgen är bokad som vanligt (om alla mår bra)
I morgon är det Emblas sista simskola för denna terminen
sen är det kalas på eftermiddagen.
För Tinus som fyllde år förra helgen.
Söndagen är på något sätt dubbelbokad.
Konfirmation och båtfest.
Tinus kusin skall konfimeras och mina föräldrar skall ha båtdop med lite fest ute på Hönö.
Vi har lyckats tacka ja till allt.
Nu vet jag inte alls vad som händer.
Som det ser ut nu så skall Tinus vara 12.30 hos sin kusin
och jag skall vara på Hönö kl 13.
Så dumt att dubbelboka sig, men vi är väll inte mer än människor.


Fredag betyder även att barnen kommer igen.
Denna veckan har jag saknat de mer än någonsin.
Längtat efter deras skratt och bråk.
Längtat efter deras kramar.
Saknat de så fruktansvärt.
Tur att det bara är ett par timmar kvar innan de kommer.
Min manna hämtar de och kör de hit.
TACK MAMMA!!!

Nu skall jag vila lita och få tillbaks alla krafter igen.
Solen skiner i Göteborg så det blir en varm och skön dag igen.
Kanske inte hinner uppdatera mer i helgen.
Så jag önskar alla en underbar helg.
KRAM

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?