Soliga göteborg!!

VILKEN OTROLIGT FANTASTISK DAG JAG HADE IGÅR.
Solen sken, det var varmt och jag fcik tillbringa dagen med Jenny och hennes lille August.
Jag var hemma hos henne redan vid halv elva på morgonen.
Hade handlat med mig frallor, fikabröd och juice.
Kaffet var påsatt, och utemöblerna avtorkade.
Efter en riktigt välsmakad frukost och lite amning av August velde vi att ta en promenad.
En härlig tur till Eriksberg. Vi gick längs hamnen.
Det var otroligt varmt och solen brände. Men vilken njutning att gå där och prata.
August sov i sin vagn.
På vägen blev jag (gravid som jag är) väldigt glassugen.
Och nere på eriksberg ligger Triumfglass.
Där stannade vi och avnjöt en stor glass.
Just då komm ju August på att han absolut inte ville ligga i vagnen.
Så han fick lite mat, sen traskade vi in i mataffären.
GRILLA skulle vi självklart göra idag.

Efter promenaden gick vi hem till jenny igen.
Satte oss på altanen och fortsatte lapa sol.

När Tinus dök upp efterr sitt jobb tändes grillen och hamburgarna blev grillade.
Satt fortfarande på altanen och njöt.
Dagen var med ett ord PERFEKT.


Det är så otroligt varmt och skönt på kvällarna med.
Så igår hade vi balkongdörren öppen när vi satt och tittade på tv.
Plötsligt hör vi ett väldan ljud på utsidan.
Jag sprang ut på balkongen och tittade.
Precis jämte oss flyger en enorm luftballong.
Har nog aldrig sett en ballong så nära.
Den landade bara en liten bit bort från oss.
I en liten park vi har.
Det var riktigt häftigt faktiskt.

Ha en bra dag.
KRAM


  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?