ONT!!

Jag har ju inte gjort något annsträngande.
Jag har faktiskt vilat, och fick ta hissen (5 hemska våningar) upp till kursen.
Tog en liten promenad bara till Tinus jobb och sen åkte jag ju bil hem.
VARFÖR HAR JAG DÅ SAMMANDRAGNINGAR NU???

Livmodern är stenhård (magen är som en kanonkula) och det värker i äggstockarna och ner i ryggen.
På en skala av hur ont det gör (jag har enorm smärttröskel med)
så ligger det nog på en 5 av 10.
Och jag vet att det enda jag kan göra är att VILA.
Så ger det med sig. men det gör ju ont.
Och jag har verkligen inte ansträngt mig alls.



Idag är det 60 dagar till beräknad förlossning. Det går fort frammåt.
Jag hoppas på att bebben vill komma lite tidigt. Inte riktigt ännu men lite tidigare än 3 juli.
Jag skall krypa till sängs nu och vila. I morgon är det hela säkert borta igen.
Sov gott.
KRAM



Här ser man hur trångt det är i v 32. Lägg på 8 veckor till då.
Stackars liten.
Bilden tagen från google.

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?