Vagnen

Nu har jag äntligen hittat en bild på vagnen som vi har köpt. Fast jag hittar den bara i sittvagn.
Men så hä ser den ut i alla fall.


Om jag hittar en bild med liggdelen på så kommer jag självklart lägga in den.

Måste bara berätta en kul grej som hände mig. När jag kom hem från min promenad så plockade jag upp matvarorna som jag handlat.
När jag tittade ut genom mit köksfönster så ser jag mina grannar stå på utsidan och röka.
Tjejen är fullt påklädd med jacka, mössa, varma byxor och varma skor. Det är bara -2 grader idag.
Men hennes kille står i mössa, dunjacka, varma skor och kalsonger.
Detta var en ganska komisk syn måste jag säga.
Tyvärr han jag inte ta någon bild på det.
men bilden var komisk.



KRAM♥

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?