Regnet det bara öser ner.....

Det regnar i Göteborg idag. Hela natten har jag lyssnat på dropparna som smattrat mot
vår fönsterruta. Och i morse när jag gick upp(går alltid upp med Tinus♥ och barnen)
var himlen alldeles grå och regnet strilade ner mot fönsterkarmen.
Emil var lite bekymmrad eftersom han insåg att han inte kunde ha sina nya skor och troligen inte sin ny keps. (Han var ju tvungen att ha en New york yankees keps)
Men efter lite förhandling kom vi fram till att man kan ha skorna om man bara skall ut och gå eller till och från skolan. Men skall man vara ute och leka så är det stövlar som gäller.
En väldigt bra deal tycker jag.


Frölunda förlorade igår. Ganska väntat men ändå väldigt tråkigt.
Linköping var bättre, helt klart. Men det känns ändå väldigt väldigt tråkigt.
Någonstans hoppades man ju ändå att de skulle vända detta och vinna.
Men nu lägger vi det bakom oss och lägger focus på IFK Göteborg.
Kan ju hoppas att de tar sig upp till toppen i alla fall.
Idag skall jag ringa till GAIS och se om jag kan få tag i tre biljetter till GAIS-IFK den 9 maj.
Biljetterna verkar inte säljas på ticnet så vi får sponsra GAIS istället. Men det kan det vara värt.


Nu skall jag ta på mig lite regnkläder här och ge mig ut på en promenad i det regniga vårvädret.
Men här trotsar vi alla väder, för röra oss måste vi göra.

Önskar alla en riktigt skön dag.
Hörs sen.
KRAM

  Snart pappa.

HEEEJ. Det var ett tag sen man hörde från dig. Har skickat mail, men fick aldrig något svar tillbaka tyvärr! Hoppas det är bara bra med dig! Tack för ditt förslag till blöjor. :) hoppas dagen har varit kanon om man jämnför med våran idag

 2010-04-01     00:23:22    URL: http://pappatobbe.blogg.se/
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?