Våren är här!!!!

DET ÄR VÅR I GÖTEBORG!!!!
Så otroligt skönt väder vi har.
Balkongdörrarna står vidöppna och solens strålar tränger in.
Emil är betydligt mycket bättre idag. Förkylningen ger sakta med sig och även blåsan i munnen.
Fick som tur var tag i en medicin på apoteket. En gel som man kletar på blåsorna så blir det som en hinna över.
Verkar funka ganska bra.

Eftersom han mår bättre idag så tog vi en lång promenad-cykeltur runt Kärra.
Jag gick och han cyklade.
Det var så skönt att komma ut i den friska luften. Och han tyckte med det var skönt.
I alla fall sa han det ett antal gånger.


Idag skall jag köpa vårskor till barnen. Vi var ute en sväng i går eftermiddag och det kändes det i fötterna att det är en aning varmt för vinterkängor.
Emil vill ha puma skor. Det är hans favoritmärke. Och grabben har även ganska höga vrister så det är
inte alla skor som passar på hans fötter. Men puma brukar passa. Så då får det kosta vad det kosta vill.
Embla däremot bryr sig inte så mycket....bara de är rosa.
sen är det ju även lita annat som behövs för små växande kroppar.
Stövlar, regnkläder, vårjackor, vårmössor och egentligen en helt ny garderob.
Man får ta lite i taget bara.
Nu känns vårskor som priotitet nr 1.

På torsdag kommer underbara Emma hem igen. Bara för ett par dagar men det skall bli så kul.
Längtar så efter henne. Längtar efter att få prata av mig, skratta, mysa och bara få umgås.
Nu skall vi bara få ihop någon dag som passar båda. Hon skall ju träffa många och vi har påskhelgen bokad.
Men minst en dag skall vi fixa.....det måste vi.
Har ju längtat sedan hon åkte efter detta.



Nu skall jag ta en dusch sen göra mig klar för besöket i alla skoaffärer.
Men vi hörs i morgon igen.
KRAM♥

  LINDA

Underbart väder idag! Allt bra med dig? :)

 2010-03-30     18:26:38    URL: http://lindaseclipse.blogg.se/
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?