Kvällsblogga

Nu var skorna köpta. Båda barnen hittade sina favoritskor med en gång.
Emil hade sakt redan innan att han ville ha ett par svarta eller röda puma.
Och de fanns självklart i första butiken. Stadium.
PUMA DRIFT CAT II V JR WHITE  / LIGHT PINK

Embla som är tokförtjust i rosa hittade tt par rosa gympaskor med en gång hon med. Jag försökte få henne att köpa ett par adidas som var jättefina men det var dessa hon ville ha.
POINT ZERO K G-VELCRO FW F09 LIGHT GREY / BRIGHT PINK

Sen tog vi en snabbis till skopunkten och fick köpt stövlar hem också, de växer ju så fort de små fötterna så stövlarna var redan för små.
På mindre än en timma hade båda barnen fått både skor och stövlar. Så skönt.
Jag tycker nämligen det är ganska jobbigt att gå i affärer.

När vi kom hem var det dags att laga mat. Igår fick vi vår första påse från Linas matkasse.
5 väldigt spännande och roliga maträtter fanns i. Det som är bra är att de är framtagna av en dietist.
Idag serverades het choritzo gryta. Väldigt god korvgryta med fullkornspasta till.
Ett väldigt smidigt sätt att få mat hem till dörren. Samtidigt som det är bra och nyttig mat.
Priset är helt okej. 759 kronor varannan vecka. Och sen kan man avbeställa när man vill.
Det blir 20 portioner för 759 kr. Helt ok tycker jag.

Nu sitter jag och små tittar på hockey samtidigt. men blir så arg. Frölunda ligger nu under med 4-1 och kommer säkerligen förlora denna matchen. Så var det med detta slutspelet.
Nu blir det till att lägga all sin heja kraft på Blåvitt istället.

Ha en väldigt bra kväll.
KRAM♥

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?