Fredag morgon

Idag faller regnet över Göteborg.
Detta är nog första gången jag glädjs över regnet.
Då kanske den hemska snö som ligger kvar försvinner.
För jag längtar ihjäl mig efetr sommar och sol.
Mer solenergi tack!!

Idag mår jag väldigt bra. Kroppen känns helt återställd efter veckans nedfall.
Kände mig utvilad i morse när klockan ringde.
Jag går upp med Tinus♥ och barnen för att inte sova bort dagen.
Vill ha lite rutin även om jag är hemma. Vill inte bli
en slapp kvinna som bara sitter på ändan hela dagen
Känner jag att kroppen behöver vilsa, så lägger jag mig ner och tar igen mig ett tag.

Dagens mål (för nu känner jag att jag orkar med mer än bara frukost)
kommer vara att röja hemma Fast Tinus♥ får dammsuga och moppa.
ett besök till biblioteket, handla lite fredagsmys och ja....kanske bara vila sen.
Behöver ju inte ta ut mig med en gång.

Jag hoppas på en bra och mysig helg. Trots att Tinus♥ jobbar i morgon igen.
Men det har varit en tuff vecka och vi har haft så mycket inplanerat så det
skall bli skönt med en helg som inte är färdigpalnerad.
Utan ta den som det kommer.
Tänkte göra någon mysig middag ikväll....men tom på ideer.
NÅGRA FÖRSLAG??

Ha en fortsatt trevlig fredag.
KRAM


  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?