Väldigt väldigt trött......

Just nu är jag så trött. Klockan är bara 19.50 men det känns som om
någon har hällt ungefär 1 kg grus i mina ögon.
 Emil tyckte att 04.50 var en bra tid att vakna i morse. Och Embla tyckte då med det.
Men mamma och Tinus♥ tyckte det absolut inte.
Jag ville ju inget hellre än att fortsättta sova.
Men jag somnade ju inte om, så nu är jag vråltrött.
Barnen ligger i sina sängar och är inte långt från John Blund de heller.
I morgon är det jag som lämnar och vår buss går klockan 7.
Vi kommer med all säkerhet vara helt slut alla 3 då med.
Men sen är det fredag.....och massa mys.

Idag har det varit en riktigt bra dag. Vaknade och hade inte ont. Känndes så skönt i hela kroppen.
Tog mig till jobbet. Vi hade lite födelsedagsfika för underbara Helena som fyller år i morgon.
Peter hade köpt färsk frukt som vi satt och mumsade på.
Ananas, mango, kiwi, blåbär, hallon, choklad doppade jordgubbar och vanliga jordgubbar.
Otroligt gott. Helena fick en "Ta hand om dig ordentligt" present med skumbad, bodyskrub, ljus och choklad.
Hon blev väldigt glad och tackade hur många gånger som helst.
Men hon är värd allt gott. För helena är en så otroligt snäll och sympatisk människa.

På kvällen kom min kompis Martin och hans son Max på middag.
Köttbullar och potatismos.
Glass och kanelbulle till efterrätt.
Barnen lekta och jag och martin pratatde en hel massa.
Så med andra ord så har dagen och kvällen varit jätte bra.
nu skall jag titta på tv en stund sen skall jag och kudden kramas.
Sov gott♥

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?