Trevliga tisdag

Onsdag morgon. Tiden går fort.
Tinus♥ och barnen har åkt iväg till sina ställen.
Emil till skolan, Embla till förskolan och Tinus♥ till sitt jobb.
På mitt schema står idag sjukgymnastik och sen mys med barnen.
När jag väntade Embla så hade jag kraftiga foglossningar. Och blev tillslut sjukskriven på heltid.
Denna gången känner jag ytterst lite av det. Men min barnmorska har bett mig gå till en sjukgymnast
redan innan det blir värre. För att förebygga det innan det händer.
Att ha foglossningar och sammandragningar på en gång är ju inget som jag känner för.
Det räcker ju med det som är.

Igår hade jag en väldigt trevlig dag.
Först besökte jag jobbet. Träffa mina mysiga kollegor och pratade med min chef.
Fick lite lunch och det hela kändes väldigt trevligt.
Sen åkte jag och hämtade barnen.
Min mormor mötte upp mig så hämtade vi de tillsammans.
Emil hade bestämt sig för att han ville klippa håret. (innan ville han absolut ha långt hår för det är ju modernt)
Men igår blev det en tur till frissan. Han blev så fin min stora grabb.
Och som belöning efter det bjöd mormor på ostpaj till middag och galss till efterrätt.

Dagen och kvällen var väldigt trevlig i alla fall och jag hoppas på att resten av veckan blir det med.
I morgon åker Tinus♥ till Stockholm. Han skall hjälpa sin kompis Michael från Piteå och träffa lite leverantörer.
Michael skall öpnna en ny butik uppe i Pitå och behövde lite hjälp.
Så Tinus♥ tar en tur till huvudstaden på torsdag morgon och kommer hem på fredag kväll igen.

Nu skall jag sysslesätta mig lite med annat en stund innan jag skall iväg till sjukgymnasten.
ha en fantastisk dag.
KRAM♥

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?