Söndagen borta???

Nu har nästan hela söndagen gått. Och vad har jag gjort??
Halvkollat på vasaloppet, köpt kläder till Embla, hämtat skor hos
skomakaren, ätit lunch hemma och sett på när Tinus dammsuger.
Inte alls vad jag hade planerat denna söndag.
Hade sett fram emot en trevlig stund på stan.
Shoppa lite och en mysig lunch på något mysigt ställe.
Massa mys helt enkelt.
Men som vanligt så har jag lärt mig att livet blir ju inte alls som man tänker sig.
Utan precis som det själv vill.
I morgon är det åter måndag igen. VARDAGSLIV.
Och vet ni vad......jag längtar faktiskt efter måndagen.
Konstigt men sant.

På lördag skall vi på bröllop. Hastigt bestämt men väldigt kul.
Så nu gäller det att hitta kläder som passar.
Som tur var är det ingen klädkod, så man fick komma precis som man ville sa de.
JÄTTESKÖNT tycker jag då som tycker att det där med kläder är lite jobbigt nu.
Men något fint skall vi allt hitta.
Och till Embla hittade jag idag en jättesöt HelloKitty klänning på HM med en vit eller rosa tunn tröja till.
Hon kommer bli jätte fin. Emil har ett par snygga jeans. Så det fattas bara en tröja/skjorta till honom med.
Så inga större problem anser jag.

Nu skall jag njuta lite av det fina vädret i Göteborg. Och kanske köpa något gott till söndagsfilmen.
Kram på er alla♥


  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?