Snabbinlägg (inget viktigt)

Min otroligt vänliga och trevliga barnmorska Mariana ringde får någon timma sedan.
En läkartid är i behov sa hon. Men det fanns ju inga tider. Inte denna veckan och inte nästa. Utan först den 18/3.
Så tills dess får jag sjukskriva mig själv och sen gå till vårdcentralen för att bli sjukskriven.
Jobba får jag om jag känner att det inte gör ont eller om jag känner att jag orkar.
Hmm....för mig en svår fråga. Efetrsom min smärttröskel är ganska hög och jag forfarande har dåligt samvete.
Men hon sa att det var viktigt att jag vilade och såg till att jag mådde bra.
 Känner mig ganska jobbig med mina men...men...om och så.
Tänk att det redan är mars. Solen skiner otroligt ute. Jag har tagit en promenad. Inte jätte lång men en lagom.
Snart kommer mina barn hem igen. Tinus hämtar de i skolan idag.
Vi skall lämna ett paket på posten sen skall vi träffa Madelene och kusin Casper och fika lite.
Hon är hemma med en förkyld liten Theo.
Så det passar ju jätte bra.

Om nästan 1 månad kommer min vän Emma hem igen. bara för 10 dagar. Men dte är ju bättre än inget. Då skall jag se till att knycka åt mig massa tid av henne. Ta igen allt det vi missat under denna tiden.
En tjejdag skall vi ha med shopping, fika, middag och massa tjejprat


Njut vidare av dagen....för det skall jag göra. KRAM♥



  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?