Barnidoler

Mina barn börjar ju bli stora. Emil är redan 7½ och Embla fyllde 5 i januarir.
Vid denna åldern.....har de båda hittat sin favorit musik.
Emil är lite rocker så hans favorit (eller i alla fall den han sjunger/gapar hemma är
Twisted sister- were not gonna take it.


Och Embla som är lite mindre och dessutom tjej  (inte för att tjejer inte gillar rock, för det gör jag absolut men inte när jag var 5) har en lite mer flickig låt som hon lyssnar på. Nämligen Face 84- Alla gamla x.


Dessa två låtar går gärna varma hemmma hos oss eller i bilen. Kan bli lite enformigt men ändå ganska gulligt att de blivit så stora så att de hittat sina idoler.
Fast ovanför Emblas säng hägrar prinsessor och Hanna Montana. Hon är tydligen också en idol man kan ha.
Fast vi bara sett henne på tv.

När jag var i deras ålder så var det nig Herreys och carola för min del.
det var tider det.





Lyssna och njut......
KRAM♥

  camilla i baltimore

Vilken flashback jag fick heheh! Nostalgitripp bak i tiden!



Idag ger jag bort ett halsband fran Forever21 pa min blogg!



http://mopsmamma.blogg.se

 2010-03-25     20:56:22    URL: http://mopsmamma.blogg.se/
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?