En fantastisk dag!!

Helt slut efter en hel dag på Liseberg.
Men jag har haft riktigt trevligt.
Jag, Johanna, Dag, Linus och alla barnen var där i mer än 6 timmar.
Jag åkte ju inget (jo kaninresan med Embla en gång)
eftersom man inte får åka så mycket när man är gravid.
Men däremot åkte Dag och Linus med Emil medan Embla och Kajsa (Johannas dotter)
åkte tillsammans.
Jag och Johanna hade all tid i världen att bara titta till flickorna och tjata en massa skit.
Emellanåt träffade vi grabbarna för att sedan se de försvinna iväg
till nästa läskiga attraktion.
Emil var överlycklig. Och för första ången i sitt liv fick han åka Balder.
Han tjatade redan förra året om att han sä gärna ville åka, men hade
tyvärr inte längden inne. men i år hade han vuxit och visade 132cm på längden.
Vilket är 2 cm över gränsen att få åka.
Så två gånger fick han chansen att åka den tillsammans med Dag.
TACK DAGGEN FÖR ATT DU ÅKTE MED HONOM!!

Efter ett antal timmar på Liseberg var i alla fall mina fötter helt slut.
Och vi bestämde oss för att åka hem.
Först ett besök i godisaffären sen filmkväll hemma hos mig.

Nu sover två barn sött i sina sängar och jag skall strax göra samma sak.
Tinus är i malmö och har kul och ännu ingen bebis som är intresserad över att komma ut.
I morgon väntar barnkalas. Sen har jag lovat Emil att vi skall möblera om i hans rum.....
Får se om vi får ihop det.
Sov gott alla.

  Hanna

mysigt med liseberg! ^^ och va kul att han fick åka balder... =) själv har jag blivit en riktigt mes på senare dar och vågar knappt åka nått, förutom farfarsbilar och sagoslottet! haha!!



kram på dej gumman!

 2010-06-20     22:25:32    URL: http://hannaofsweden.se
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?