Shoppingonsdag.

Precis hemkommen från en väldigt väldigt trevlig förmiddag i stan med Anna.
Lika gravid som jag är hon (hon är beräknad 8 juli)så det såg
nog spännande ut med två STORA magar som vankade runt.
Dagen bjöd på shopping, lunch och mjukglass.
Och en massa bebisprat.
Jag passade på att handla lite som skulle ner i BB väskan som
jag nu ÄNTLIGEN fått packat då, eftersom barnmorskan absolut
bad mig göra det.
Och lite kläder till bebis med. Man brukar ju alltis få en massa kläder, men det är ju ganska bra att ha något hemma.
Annars är ju allt fixat och klart. Tinus hämtade bilbarnstolen igår så nu kan han/hon
titta ut. JAG ÄR REDO!
Klicka för att visa Megabild! Body I love mum stl 62 H&M

Igår hade Mia sitt första sminkparty hemma hos mig. Lite (ganska mycket) nervös var hon men jag tyckte hon skötte sig utmärkt. Jag hade jätte trevligt trots att så många hade hoppat av.
Vi blev bara 9 stycken utav de15 som sakt att de skulle komma.
Men det gjorde inte så mycket. Vi handlade och hade trevligt ändå.
Hoppas nu att Mia fortsätter som säljare så jag får se henne på mer partyn.

Nu tänker jag vila en stund och sen hoppas att jag att något kul händer
under kvällen. Har någon något bra förslag så är jag jätte intresserad av alla förslag.
KRAM

  Anna

Tack igen för en mysig dag =)

Nu får vi se vem som får bebis först ;)

Kram

 2010-06-16     17:09:29    URL: http://mammatillelvira.blogg.se/
  LINDA

Vilka söta body's! :)

 2010-06-16     23:03:44    URL: http://lindaseclipse.blogg.se/
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?