Förbereder inför.....

När man har ställt in sig på vissa saker och de inte blir av...ja det är väll
då man oftast blir lite besviken.
Idag skulle vi hämta bilbarnstolen.
Vi insåg ju att den tillhörde den viktigaste av sakerna som skall hem.
Vagnen kan man ju klara sig utan ett tag, och sängen med. Men inte kommer man hem från
BB utan bilbarnstol.
Så bestämt skulle vi hämta ut den idag. 3 veckor innan BF.
Men då visar det sig att storken har stängt på söndagar.
Men va F-N. Ingen bilbarnstol blev det.
Men däremot åkte vi och hämtade vår vagn som vi hade beställt för en hel evighet
sedan. Och då kände vi väll att det var dags att hämta den med.
Vagnen är köpt på Din Vagn i Högsbo.
Tinus känner ägarna till denna butik så vi hade turen att få
den uppackad och klar när vi kom.
TACK!!!
Jag är jätte nöjd verkligen.
Och äntligen är den hemma.
Bilstolen får Tinus hämta någon dag under arbetstid.

Det blev även en tur till Babyproffsen för inhandling av lite annat viktigt som
är ett måste.
Nu känns bara väntan allt för lång tyvärr.
3 (eller mer) veckor känns som en evighet.


I morgon är det barnmorske dags igen.
Mäta och kolla blodvärde igen.
Sen ville hon helst att Tinus skulle vara med.
Det skulle visst göras en sammanfattning av mig.
Vad det nu betyder.

I morgon eftermiddag skall jag till jobbet och vara med på deras APT eftermiddag.
Brännboll och god mat.
Visserligen kommer jag inte spela brännboll men det skall bli trevligt
att träffa kollegorna och äta lite gott.
Sen på tisdag skall Mia ha sitt sminkparty hemma hos mig.
Så är det någon som är intresserad så är dte bara att höra av sig.
Ha en fortsatt trevlig kväll alla.
KRAM♥


  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?