Snart sommarlov.

Jag har insett att när man har barn hemma så hinner man inte med
bloggandet. Så hur det skall bli sen när bebben kommer har jag ingen aning om.
Emil skulle vara ledig idag och hälsa på sin nya skola.
Samtidigt vaknade Embla och hade väldigt ont i magen.
Så hon fick också vara hemma idag.
Emils och min mysdag försvann lite.
Men är man sjuk så är man ju.
Tinus fick vara stand-in och komma hem under tideb jag och Emil gick till skolan och
hälsade på.
Skolbesöket gick jätte bra och jag tror han kommer trivas kanon i sin nya skola.
Idag är det Emblas tur att hälsa på sin nya förskola.
Emil i sin tur fick gå sista dagen till skolan.
Men sen är det sommarlov. I morgon har han skolavslutning.
Sen är det sommarlov. Inget mer upp på morgonen.
Bara lugn och ro.


Nätterna har varit ganska jobbiga ett tag nu.
Sover oroligt och får ont i höfter och rygg.
Vet ju att det är så det skalll vara att vara gravid
men just nu känner kroppen av det.
Jag är trött, mentalt trött.
Blir ledsen utan anledning och kan lätt göra en höna av en fjäder.
En del tror att det är på gång nu, medan jag nästan är säker på att
det är en bra bit kvar.
Jag är nästan säker på att jag kommer gå över tiden och att
det är en liten kille som lever rövare i min mage.
Får se om jag har rätt.

Nu skall vi gra oss klara för ett förskolebesök.
Ha en fantastisk dag.
KRAM

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?