Harmoni

OTROLIGT VILKET VÄDER!!!!
Vilket underbart väder.
Solen står högt på himlen och termometern visar redan 21 grader i skuggan.
Inser att det kommer bli en varm och skön dag i göteborg.

Trots ont i halsen och huvudvärk så mår jag fantastiskt bra idag.
Känner en sådan harmoni i kroppen.
Lugn och ro.
Länge sedan jag kände så.
VAD BEROR DET PÅ?

Sista gången på Reggio Emilia utbildningen?
Bara 1 månad kvar av graviditeten?
Solen skiner?
Barnen har snart sommalov?

Det kanske inte spelar någon roll alls varför det känns bra....utan bara njuta
av tanken att det faktiskt känns bra.


Idag skall vi fira. Fira att jag klarat mig genom hela Reggio utbildningen.
Det har varit en seg och jobbig resa men nu är den klar.
Detta skall firas säger Tinus.
Ikväll skall han ta med mig till mitt favoritställe.
KLIPPAN.
Jag fullkomligt älskar det stället.
Dit skall vi ikväll. Köpa med oss mat och sitta på bryggan,
titta ut över vattnet och bara suga i oss luften.
Fortsätter vädret som detta så bli kvällen även varm och skön med.
HOPPAS PÅ EN MYSIG KVÄLL.

Igår hade vi absolut inget att göra efetr föräldrargruppen.
Ringde en massa folk för att se om de
ville hitta på något. Men ingen kunde eller orkade.
Så det slutade med en filmkväll i soffan.
Avatar. Den är lika bra alla gånger.
Och kvällen slutade bra.
Nu skall jag göra mig klar för sista lektionen.
Ha en riktigt skön dag.
KRAM♥

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?