Allt för lite bloggande

Jag inser att nu under sommaren kommer mitt bloggande bli mer eller mindre
raserat. Eller på något sätt mycket mindre skrivet.
Särskilt nu när barnen är hemma och all tid går åt till att mysa och ha det bra.
Frågan är då hur det blir när bebben kommer sen.
Nu är i alla fall allt inhandlat inför nedkomsten.
Bebisen är mer än välkommen och nu bara jag LÄNGTAR efter den lille.
Med bara 1½ vecka kvar till beräknad förlossning så tycker jag ätt graviditeten är allt annat än
stimulerande. Man är trött och osmidig.
Hormonerna har visserligen lagt sig lite men fortfarande har jag lätt för att bli ledsen.
Kissar en hel del och värst är det på natten.
SÅ BEBIS....KOM UT NU!!!


Annars så flyter våra sköna dagar på. Vi tar det lugnt och sover ur på morgonen.
Leker och tar vara på dagarna.
Det har ju varit lekparken och slottskogen.
Njuter av solen (fast den verkade försvinna just igår)
Man kan vara uppe länge på kvällen och inget stress.
JAG ÄLSKAR SOMMARLOV.

Nu hägrar snart midsommar också. I år kommer vi fira den med
familjen Olausson i Gråbo. Samtidigt kommer de ha kalas för lilla Freja som fyller 2 år.
Det blir nog en bra midsommar detta.
På förmiddagen blir det ett besök hos Tinus föräldrar på lite lunch.
Tinus jobbar ju tyvärr också.
Fast så är det ju i butikvärlden.
Håll nu tummarna på fint väder.
Ha en riktigt bra dag och så får vi helt enkelt se när jag hinner skriva igen.

KRAM♥

  carina

Hejsan vännen! Ojoj,vad tiden gått fort nu på slutet..ja inte för dig kanske men för en annan som fortfarande har 40 dagar kvar ;-)

Gud vad spännande att erat lilla knyte snart ser dagens ljus =0)

Håller tummen att allt går enl. planerna..Här är det okej, lite trubbel med mitt blodsocker bara,det far & fladdrar upp & ner..men lilla Parvel mår bra, så det är ju huvudsaken.

Fick order av läkaren att ta det lugnt, vila mycket & lyssna på när kroppen ville ha nått isig..Jaja, det lär ju lösa sig med de oxå, bara att gilla läget & göra det bästa av situationen =0)

varma kramar till dig..längtar tills ja får se ditt lilla knyte =0)

 2010-06-28     21:05:11    URL: http://cinahsspace.blogspot.comspot.com
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?