FOKUS!!!

Vaknade upp ännu en dag besviken.
VARFÖR I HELA FRIDENS NAMN VILL DEN INTE KOMMA UT?
Igår hade jag bara en känsla i bakhuvudet, och det var att denna lilla krabat inte vill komma
ut självmant utan det slutar med igångsättning om två veckor.
I natt drömde jag om detta. Och samma sak
utspelade sig där.
Så nu är jag nästan säker på att detta kommer att ske.
Om två veckor kommer vår lilla krabat ut...med igångsättning.
Inser även att nästan alla mina tankar har fokuserats på detta med bebisen.
Jag kan inte släppa det och ALLT JAG VILL ÄR ATT H*N SKALL KOMMA UT.
Men jag måste försöka släppa det och leva ett slag.
För ja har verkligen blivit knäpp.
Jag vet att ALLT fokuseras på detta.
Men jag kan helt enkelt inte släppa det.

Denna veckan har i alla fall tillbringats ute på lekplatsen tillsammans
med barn och grannar.
Fikakorgen har varit packad och barnen har sprungit fram och tillbakas mellan oss.
Idag skall vi bryta den trenden lite och träffa mina
två arbetskamrater på stan. Ta en glass, tjata lite och även
överlämna lite saker från sminkpartyt jag hade för ett tag sedan.
Samtidigt få lite skvaller om jobbvärlden som jag missar totalt nu.
Skall bli lite trevligt.
Och i morgon är det redan lördag. Tinus skall jobba och sen har jag lovat honom
att han skall få åka till Marsstrand och titta på "segling".
Det är ju Match Cup nu och varje år brukar han jobba där.
Men detta året funkar inte det eftersom planerna var att liten
skulle komma ut. Så han får åka dit 
över dagen i sälllet och suga  sig det han missar.

Nu skall vi äta frukost och sen ta tag i dagen.
Ha en riktigt skön dag alla.
KRAM♥

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?