Frustrerad.....så fruktansvärt frustrerad.

Japp!!! Ännu en natt över och ingen bebis.
Jag har nämligen fått för mig att den kommer komma natttid (OM den kommer)
Så varje kväll lägger jag mig och verkligen HOPPAS att liten skall komma
och vaknar nästa morgon och är fullt lika besviken.
Har en hel del förvärkar/sammandragningar men bara falska
och de gör inget ont.
Bara spänner och sen slappnar av.
Jag har verkligen provat ALLT.
städat, tvättat fönster, sex, långa promenader, gå i trappor, äta stark mat
och även choklad (ett tips jag fick)
Men jag kan ju säga att absolut INGET hjälpte.
H*n är kvar där inne ännu.

I tisdags var jag hos barnmorskan. Ett besök som jag trodde jag skulle slippa.
SF kurvan hade inte ändrats alls och om den int har gjort det
tills nästa gång (F-N ännu ett besök kanske) så kommer jag få extra kontroller.
Hjärtljuden hade sjunkt ner till 120 slag/min.
Annars mådde jag hur bra som helst.
JO TACK JAG VET!!!!!

Hur har vi annars fördrivit sommarlovet?
Jo vi bakar, leker och njuter.
Igår var vi nog knappt inne. Eller inte barnen i alla fall.
Det blev en hel del fika med grannen ovanför.
Hennes son Linus och Embla kommer väldigt bra överäns.
Även mil, men det ärks att han är lite äldre och
har andra lekar som han inte riktigt får med de två andra på.

Men som tur var så finns det fler barn ute.
Och visst är det skönt att se när de kan springa fram och tillbaks mellan hemmen.
Lyckliga över att ha en massa barn runtomkring sig som de kan leka med.
I alla åldrar.
Tänk vad skönt det vara att vara barn.

Nu skall vi äta lite frukost här och sedan se vad denna dag har att erbjuda.
HÅLL NU TUMMARNA PÅ ATT LITEN VILL KOMMA UT SNART!!!

KRAM

  Anna

Jag håller alla tummar och tår.. SNART får h*n komma!!!!!

Kram!

 2010-07-08     10:44:07    URL: http://mammatillelvira.blogg.se/
  Monika

Ja, nu är det väl ändå dags för bebben att få se sina ivrigt väntande föräldrar? Tyvärr har jag inga tips att ge, men håller båda tummarna så hårt att de blir blå! Följer med spänning på fortsättningen... :-)

 2010-07-08     11:53:57
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?