SAKNAR!!!!

Längtar ihjäl mig.....vill att det skall vara fredag idag.
Längtar så det gör ont i mig.
Men i morgon är det äntligen fredag igen.
Inte längtar jag efter själva fredagen. För helg har jag nästintill hela tiden ju.
Eller är hemma i alla fall.
Jag längtar efetr mina stora juveler.
EMIL OCH EMBLA.
Har inte sett de på två långa veckor nu.
Det är alldeles för lång tid.
Vissa dagar gör det ont i mig när jag inte får höra desar skratt och liv.
Men i morgon kommer de.
Och sen har vi lite ledig tid kvar tillsammans innan skola och förskola börjar.
Eftersom Tinus gått in och jobbat denna veckan så
kommer han ta ut sina två semesterveckor nu istället.
Skall bli så skönt att vara familj och
hitta på saker tillsammans.
Håll tummarna för fint väder bara.

Idag har min goa vän och kollega Erica varit på besök.
Hon hade med sig jätte fina kläder till Nova.
Tusen tack Erica och vad kul det var att träffa dig.

Det är så kul att ha tid att träffa mina vänner.
Gillar det här livet. Kaffe med goda vänner och så slipper
jag även bli socialt undernärd.
Hemmafru kanske är något för mig?

Nu skall jag passa på att greja lite.
KRAM!


  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?