VILKEN UNDERBAR MORGON.

Jag mår så himla bra idag. Känner mig så utvilad så det nästan är sjukt.
Kan nästan ställa mig upp och skrika:
VILKEN UNDERBAR MORGON.
Efter att ha haft ett par hopplösa nätter med en stökande och bökande
liten tjej så blev denna natten helt annorlunda.
Jag var nästan förberedd på ännu en skrik natt.
Därför passade jag på att gå lägga mig någorlunda tidigt medan Tinus
tog Nova så jag fick lite sömn. Ifall natten nu skulle vara lika jobbig.
Men på något sätt blev den hur bra som helst.
Nova sov tryggt. Vaknade några gånger för närhet och mat. Men
resten av tiden sov hon.
Och visst blir man en annan person när man får lite sömn i sig.
Jag känner mig som en ny mamma.
Och det sa Tinus när vi vaknade i morse klockan 7.
att jag såg utvilad och fräsch ut.

TACK FÖR DET, FÖR JAG KÄNNER MIG FRÄSCH.
Så idag kan jag möta livet med massa energi.

VAD SKALL JAG GÖRA DÅ?
Tar tacksamt emot förslag.

Ikväll kommer eventuellt ett par från föräldrargruppen på fika.
De har inte fått sin lilla klimp ännu, så vi väntar med spänning.

Nu skall jag passa på att duscha medan lillan sover.
Ha en skön dag.
KRAM♥


  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?