En helg på Lilla Brattön

Idag kan det bli sista blogg inlägget på ett tag.
Jag kommer självklart försöka men vet att jag knappast hinner när barnen är här.
I morgon bitti leveraras två UNDERBARA barn igen. Och sen har vi två
härliga veckors sommarlov tillsammans.
Så skönt att ha de lite längre hemma.
Och detta kommer vi fira med en helg på Lilla Brattön tillsammans med
mina föräldrar, min mormor, kusiner och min faster (som hyr där ute hela säsongen varje år)
Om vädret blir bra (vilket det skall vara) så kan de få bada hela dagen om de vill.
Tänk vilken skön helg vi skulle få.
Och skulle nu liten bestämma sig för att komma ut så ser jag absolut inga hinder alls.
Mina kusiner har båt och kör oss till fastlandet.
Där tar vi bilen och på 40 min är vi vid Mölndals lasarett.
Skulle där vara fullt så tar det ca 50 min till NÄL (Norra Älvsborgs Lassarett)
I värsta fall finns det ambulanser som kan hjälpa oss med.
Nä, Jag är inte ett dugg orolig.
Utan ser fram emot helgen.


Idag skiner solen igen. Och Göteborg är lika härligt som det brukar.
Efter en natt med många underliga drömmar om både det ena och andra vaknade jag
ganska tidigt och kände en dånande huvudvärk.
Trött och hängig.
Bara jag inte blir sjuk, var det första jag tänkte.
Men efter en stor frukost med havregrynsgröt och leverpastejsmörgås mådde jag
genast mycket bättre. Snart redo för ännu en promenad i värmen.
Vi kanske hörs senare.
KRAM

  LINDA

Va härligt det låter!" :)

 2010-07-01     13:00:23    URL: http://lindaseclipse.blogg.se/
  LINDA

Jag blir så spänd när du inte skriver så ofta. "Tänk om lilla bebisen kommit ut".

 2010-07-05     00:26:18    URL: http://lindaseclipse.blogg.se/
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?