Tidsfördriv

Barnen springer fram och tillbaka mellan varandras rum.
Just nu är de fyra stycken som "leker".
Embla och Linus är i hennes rum och Emil tilbringar tiden med Sarah i hans rum.
Där hägrar musik på väldigt hög nivå genom
Guitar Hero. En trummar och en sjunger.
Låter väll igentligen hellre än bra men samtidigt är de sjukt söta.

Vädret, det vackra vädret försvann och idag är himlen grå och regnet strilar ner från himlen.
varmt är det men ingen sol så långt ögat kan se.
Efter lite glass och jordgubbar ute på gården tillsammans med Sanna och alla barnen
startade regnet och vi beslöt oss för att gå in.
Det blev en kopp kaffe och sen kom barnen på att de var hungriga.
Linus stannade på middag och jag tror inte de han mer än att äta innan de skulle ut och leka igen.
Visst är livet skönt när man är barn.
Och som mamma är man lycklig nör barnen har kompisar

Själv sitter jag i soffan och glanar på blocket.
Emil vill så gärna ha en ny säng.
En hög loftsäng. Sen vill jag göra om i hallen.
Får se om vi hittar något.
Nu har jag i alla fall fördrivit tiden en stund till.

Ha en fantastisk dag.
KRAM♥

  carina

Stackare! Lider med dig,förstår att du är less nu. De e ju ja oxå & ja har ju ändå 30dar kvar! Hoppas du hittar en säng till Emil,de e bra luftsängarna,blir så mycket plats i rummet =) Nackdelen är att de kan kännas lite rangliga,så ja skulle nog hellre köpa en ny från tex IKEA..

Kramar om dig i sommarvärmen & hoppas att h*n kommer inatt =)

 2010-07-08     17:46:59    URL: http://cinahsspace.blogspot.comspot.com
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?