Smultronställe

Vilken fantastisk helg vi haft.
Åh vad jag älskar Lilla Brattön.
I fredags 10.57 gick bussen här ifrån och klockan 13.00 var vi framme på ön.
Stugan vi hade bokat hette Flottviken och låg precis vid havet.
När vi satt på verandan såg manut över det blanka vattnet.
Mina föräldrar har sin bårt liggandes där och mina kusiner hyr säsong.
Så lite av en släktträff blev det.
Vädret var hur fint som helst så det har blivit bada, åka båt, krabbfiske och massa
njuta bara.
Tyvärrgår helger allt för fort. Och vips var det söndag och dags att åka
hem igen. tyvärr. Det enda som var skönt med att komma hem var ju att få sova i
egen säng. Man sover ju inget vidare borta på en hård madrass och en frimärkeskudde.









Nu har jag gått över 2 dagar. Och jag hatar det.
Jag avskyr väntan och vill att det skall komma igång nu.
Men inget händer.
Vadslagningen är i full gång.
Emil trodde igår. han förlorade. Johanna tror idag. Hon förlorar hon med.
Min bror och Tinus kusin Cicci tror i morgon.....hoppas hoppas att de har rätt.
Jag avskyr verkligen denna väntan.

KOM UT NU!!!!!
Kan någon hjälpa mig???
Ha en fantastisk dag.
KRAM

  Hanna

låter som en toppenmysig helg!! ^^ som ett trevligt avslut på graviditeten... snart sätter det nog igång! ;o) bebisen ville ju inte avbryta eran mysiga helg vettu!



jag gissar att h*n kommer på onsdag 7/7



kram kram

 2010-07-05     10:38:54    URL: http://hannaofsweden.se
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?