Tisdag....

AVATAR 3D......så otroligt bra. Klart den bästa film jag sett. Den hade allt.
Spänning, romantik, lite ledsamma delar, filmefekter och självklart var det otroligt häftigt att se den i 3D.
En film som man nästan MÅSTE se om man inte sett den.
Jag kan varmt rekomendera den.

Idag är det tisdag. Andra dagen på veckan och en tuff dag dessutom. Började klockan 8 i morse. Jobbar fram till 12 sen utbildning fram till klockan 18.
Jag läser en Reggio Emiliautbildning varannan tisdag halvdagar.
En väldigt spännande utbildning men jag måste erkänna att jag är jätte trött vid den tiden.
Särskilt när man har jobbat en hel dag. Så nu känns huvudet lite segt och ögonen lite tunga. jag är jätte trött. Men jag försöker hålla mig vaken en liten stund till så jag kan se 2½ men.
Kan ju inte missa detta


Så nu kommer jag bänka mig i soffan med en apelsin (min nya drog tror jag) och njuta av tv:n en stund innan sängen väntar.

Kram på er Alla.

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?