Helgmys!!!

SNABA CASH.....jag säger nog njaaa.
Ingen höjdar film precis.
Har ni läst boken????
Jag har läst boken och blev jätte besviken.
Boken var ju sådär så man inte kunde lägga ner den. Inte kunde sluta läsa den.
Men filmen var väldigt snurrig. Hoppig och ja den kändes verkligen som 2 timmar.
Jag kände mig väldigt trött och ögonen var på väg ner ett par gånger. Inget bra tecken på en film.
Så utav mig fick den 3 av 5.


Igår hade jag en väldigt lugn dag. Jag och Tinus tog en lång promenad i det otroligt vackra vädret.
Lagade urgod lunch tillsamans.
Honungsrostad toast med getost och rocculasallad. Mmm så gott det var.

Klockan halv sju befann jag mig sen hos vännen Johanna.
Vi skulle ha lite spelkväll och middag.
Vi var 7 st som åt gott (Tack Johanna för otroligt god mat även med potatisproblem) ocj pratade, skrattade och hade väldigt roligt.
Vi körde några parti BUZZ på playstation2.
Mitt lag (jag och Henke) vann inte en ända gång men  vad gör det. Jag är ingen dålig förlorare utan tycker bara det är kul
Johanna där emot var en väldigt dålig förlorarae. HAHAHAHAHA
Men jag hade en väldigt rolig lördag tack vara alla vänner som även fick mig att tänka på lite andra saker en stund.

Idag blir även en ny mysdag. Lugn och ro hela dagen. Kanske en promenad och lite god middag.
Ikväll klockan 20.50 är det dags för AVATAR 3D.
Läääängtar. Har hört så mycke tom denna filmen så det skall bli så spännande. Kanske ett bra slut på en bra helg.
KRAM på er alla.

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?