E väldigt bra helg

Jag har haft en sådan otroligt bra helg.
Första helgen på länge som jag verkligen kände mig tillfreds med allt.
Lördagen började med att vi skulle åka och handla åt min mormor som ramlat på isen.
Hon har slagit sig så illa så hon är alldeles blå. Hon går helst inte ut nu när det är forsatt halt ute så jag och Tinus bestämde oss för att åka och handla för henne.
Som äldre människor brukar så bjöd hon på kaffe och massa kakor.
Undrar varför det alltid är så.

Vi lämnade barnen idag och kände att vi ville göra något annat än att sitta hemma.
Vi bokade restaurang "Min bror och jag" på sveagatan 24. Fick med oss min brar med sambo och vännen christoffer. En väldigt trevli kväll blev det. med god mat och många skratt.

Söndagen var bokad med anna och Magnus. ågra kompisar från Kungsbacka. Vi hade planerat in en långpromenad i Särö. Vi hade med oss fika och hittade en liten dunge i skogen som vi satt och njöt i.










Det blev en väldigt lyckad helg.
Korten har Anna Levander tagit. Vår kamera fick ett frispel.

Nu är det ny vecka igen.....snart dags för ett besök på MVC.
Önska mig lycka till.

KRAM

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?