Städdag!!!

Nu är söndagen här. Veckan som varit så fruktansvärt tråkig är snart över och en ny vecka börjar.
Inga prover har vi fått från läkaren ännu så det betyder att vi måste vara hemma i morgon också.
HÅLLER TUMMARNA PÅ ATT VI FÅR DE I MORGON.
Tinus♥ jobbar på båtmässan som alla dagar fram tills nästa söndag. En hel vecka till får jag känna mig som ensamstående.
Han kommer hem sent varje dag och åker tidigt. Jätte tråkigt men jag vet att han gillar det han gör och en vecka går ju ganska snabbt.
Igår hamnade vi framför melodifestivalen som säkert 60% av sveriges befolkning. Och jag tycker absolut att RÄTT LÅTAR VANN!!!
Både Olas och Salems låtar var riktigt bra.
Och sen tycker jag tyvärr inte att ballader har något at göra på en melodifestival. Så varför Jessica gick vidare kan jag inte förstå. Hade nog varit bättre med Anders Ekborg (som faktiskt var helt ok)

Denna söndag startade vi med nybakade scones. Så otroligt gott.
Båda barnen åt faktiskt väldigt bra för en gångs skull.
Sen började vi väldigt TRÅKIG städning. Men ett ont måste.
Barnen fick städa sina rum grundligt(med min hjälp) och jag städade resten(med deras hjälp)
Vi hade lite paus mitt i med glass och kakor. Som vi var välförtjänta av.
Resultatet blev GÖRBRA!!!!!!

Nu leker barnen och jag passar på att blogga lite. Middagen är i ugnen och jag inser att dagen blev väldigt bra i alla fall. Trots sjuka barn.
I morgon börjar en ny vecka och vi skall på ett nytt ultraljud. Hon kunde inte mäta hjärtat ordentligt förra gången så vi får ett nytt besök.
Mysigt att få se den lille en gång till.

Ha en skön söndag nu. KRAM♥


  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?