En bra dag

Min buss gick klockan 5 i morse. Men jag var väldigt pigg.
Upp klockan 4.30. Sminkade mig och fick i mig en smörgås (får jag inte frukost så fixar jag inte bussen. Får inte frukost förens kl 7.30 på jobbet) och starx innan 5 stod jag på busshållplatsen och huttrade.
jag läser en bok just nu (Sigrids Hemlighet av Karin Whalberg) som jag satt i lugn och ro och läste hela vägen.
Nu verkar det även vara så att västtrafik har kommit igång efter all snöyra med så jag var t.o.m i tid till jobbet idag. Satte på en kopp kaffe och njöt av att vara ensam på jobbet en stund innan övrig personal och föräldrar kom.
Dagen flöt på snabbt och nu sitter jag här hemma och inväntar kvällens händelser.
Ikväll skall jag, Erica, helena och Peter ta en bowlingtur med tillhörande middag.
Skall bli så fantastiskt kul. Prata massa strunt och ha kul.
För två av mina kära vänner är detta en maktkamp medans jag och erica tar detta med ro. Och inser att det är viktigt att vi har kul bara. Kan ju vara så att det är för att vi båda är så dåliga.
Men det kvittar....kul skall det bli i alla fall.
Efter en tuff kamp skall vi gå och äta på Restaurang Danilo.
Gott och kul med lite annat i vardagen.
Nu skall jag passa på att vila lite och ta en dusch innan det är dags att åka.
I morgon bitti är det Tre kronor igen. Och jag är sen så jag kanske hinner att se den.
Annars får jag hålla tummarna ändå.
Sköt om er där ute och njut av dagen.
KRAM



  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?