Lev i nuet!!!!

Nu har äntligen svaren på mina prover kommit.
5 långa veckor tog det.
Alldeles för många veckor att vänta.
Jag har inte varit direkt orolig men mer
nyfiken på vad det skulle vara.
Och jag tror väntan har varit det värsta.
Det visade i alla fall enklare cellförändringar.
Och de gör inget åt det nu.
Utan om 6 månader skall jag tillbaks för en ny undersökning
och har jag tur så har det växt bort.
Så skönt att det är över och nu kan jag slappna av helt.



Igår var det lucia och detta innebär ju att det bara är
10 dagar kvar till julafton nu.
Det går med rasande fart och snart är det 2011.
Nytt år med nya möjligheter.
Jag har slutat avlägga nyårslöften.
För jag insåg att jag aldrig klarade av att hålla de i alla fall.
Och något har jag lärt mig.....man skall aldrig lova något man inte kan hålla.

Istället går jag in i det nya året med stora förhoppningar.
Jag hoppas det blir ett bra och fridfullt år.
Att jag, mina barn, min man och alla mina nära och kära
få må bra och känna harmoni.
Att det blir ett år där berg och dalbanan kör mestadels uppför.

Ett år med massa fantastiska vänner och
skön tid att spendera med de.

Mycket bättre än att avlägga ett löfte som jag aldrig kommer kunna hålla ändå.



Just nu är det väldigt tyst hemma.
Barnen leker med sina kompisar, Nova sover och Tinus jobbar.
Då hinner man uppdatera bloggen lite.
Vill då passa på att skriva hur lycklig och lyckligt lottad jag är.
Har en man som jag älskar och avgudar.
Tre underbara barn som förgyller min tillvaro.
Två helt grymma föräldrar som ställer upp i alla lägen.
En stor familj som betyder oerhört mycket för mig. (ingen nämnd ingen glömd)
Och ett liv fyllt med massa vänner.
Inte undra på att jag är lyckligt lottad.



"Lev idag, dröm om morgondagen och minns gårdagen
KRAM♥

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?