Och storken kom......

Nu börjar alla bebisar ur föräldrargruppen ploppa ut en efter en,
och jag måste erkänna att det är
 lite det jag (kan visserligen tänka mig alla) väntat på.
Att få se de liven som legat innanför alla våra tjocka magar.
Än så länge har det kommit två små pojkar och fyra flickor.
Det är två kvar som vi med iver väntar på.
En säker pojke, men vad den sista blir får
vi se när h*n väljer att komma till världen.'
Är det flickornas år i år...eller råkar det bara vara
i våran grupp som de än så länge dominerar?
Killarna blir tuppar i hönsgården.

Angående vår föräldrargrupp.
Jag vet att jag skrivit om den ett antal gånger innan.
Men jag måste bara säga att jag är så otroligt glad att vi
fick lov att gå. Att jag och Tinus tjatade till oss, med hjälp
av barnmorskan att få komma med.
För vi (både jag och Tinus) känner att vi hittat vänner för livet.
För min del är det även mammaor och pappor att traska till öpnna förskolan med.
Några att träffa när vi går hemma på dagarna och även efter jobbet och på helgerna.
Familjer att dela tankar och funderingar med.
Vänner att helt enkelt ha kul med.
En skön grupp med otroligt trevliga människor.

I detta inlägget vill jag passa på att gratulera:

Anette och Tony till lilla Isabella
Erica och Mitchell till lille Linus
Sandra och Örjan till lille Melker
Hanna och Nicklas till lilla Olivia
Anna och Patrik till lille Ella (tror hon skulle heta så)

ETT JÄTTE GRATTIS TILL ERA FINA, UNDERBARA SÖTA BEBISAR.



Ser fram emot att träffa er alla mer.


Jag vill passa på att tacka all som läser med.
Verkligen kul att det finns folk som är intresserade av det jag skriver.
Och mycket kommentarer har jag fått angående amningen.
Hoppas på något sätt att det kan ha hjälpt en eller annan.
Man har olika åsikter och det är absolut bra.
BARA MAN TROR PÅ SIG SJÄLV OCH DET MAN STÅR FÖR.

Dags att leta upp kudden.
KRAM♥

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?