Vilken dag!!!!

Igår firade vi som sakt vår bröllopsdag.
Detta skedde med våra (nya) goda vänner Annette, Tony och lilla Isabella.
Öppna varv stod på schemat.
En båtmässa på vatten kan man säga.
Detta utspelade sig på Orust.
På morgonen öppnade sig himlen och min tanke var då långt
ifrån utflykt till Orust.
Just idag lockade soffan och en film mycket mer.
Men vi packade i alla fall pick-nick korgen och
begav oss.
Det var ju tur det.
För dagen blev hur bra som helst.
Massa fina (DYRA) båtar, mycket folk, god matsäck och
väldigt trevligt umgänge.

Efter en skön dag vid vattnet åkte vi hem för att fortsätta firandet med
tre rätters middag, champagne och många många skratt.
Familjen Neubronner/Lind orkade stå ut med oss ett par timmar till.

Barnen som skulle till skolan/förskolan idag gick och la sig tidigt medan
vi satt uppe och pratade och skrattade tills halv tolv.

Trötta men väldigt nöjda med dagen somnade vi gott
för natten.
Och Nova var nog helt slut efetr en dag med båtar för hon somnade jätte gott
och sov sen jätte bra på natten med bara en matning.



Idag är det första dagen för Emil i klass 2.
Förra veckan blev det inget eftersom han fick sin hjärnskakning.
Lite pirrig i magen men väldigt glad traskade vi iväg strax innan 8 i morse.
Jag lämnade med en gång utan en puss eller kram, för sådant är pinsamt när man snart är 8 år.
Hoppas hans dag blir bra.

Och Embla kom i väg till sin förskola med. Lika glad hon.
Så nu är det bara jag och Nova hemma.
Mitt uppdrag för dagen är att leta efter mina nycklar som jag lagt på ett väldigt
bra ställe.
Så bra att jag själv inte hittar de.


Ha en riktigt bra dag.
KRAM♥

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?