AJ AJ AJ

Det blir inte fullt lika ofta jag uppdaterar.
Men tiden finns bara inte.
Det är nästan ett heltidsjobb att vara förälder.
Men så ofta jag hinner skall jag skriva.

I söndags var vi på middag hos Annette och Tony från vår föräldrargrupp.
Det är alltid lika kul att träffa de.
Vi hade väldigt trevligt och maten var fantastisk.

♥TACK TONY OCH ANNETTE♥

Tyvärr fick vi avbryta middagen hastigt när jag fått ett sms från barnens pappa.
Emil hade ramlat och slagit huvudet.
De satt på akuten och inväntade röntgen.
Efter ett par timmar fick de veta att han
skulle läggas in för observation.
Jag åkte för att hämta Embla som skulle vara hos oss på natten.

I går fick han komma hem.
När de hämtade Embla hos mig så fick jag träffa min lille prins.
Trött, hängig och en väldans huvudvärk.

De hade konstaretat att han hade en kraftig hjärnskakning och ett rejält jack i huvudet.

Såret limmade de ihop.
Och nu var det strikta order på vad han får och inte får göra.

INGEN TV ELLER DATOR PÅ 24H. INGA TUFFA AKTIVITETER PÅ HELA VECKAN,
INGEN SKOLA PÅ EN VECKA, MYCKET VILA, INGEN GYMPA PÅ TVÅ VECKOR.

Han kommer nog bli svår att aktivera men huvudsaken
är att han blir helt återställd.

MAMMAS LILLA KILLE!!


Idag blåser det storm ute.
Är hösten på väg på riktigt?

Jag tänker hålla mig inne idag och dricka massa kaffe.
Min vän Jenny och hennes lille August kommer på besök.
Mysigt att se de igen.

Ha en fantastisk dag.
KRAM♥

  Annette

Tack själva för supertrevligt sällskap i söndags;0) Stackars lilla Emil, men huvudsaken är att han blir bra.

Kraaam

 2010-08-24     10:46:56
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?