Godmorgon världen!!

Ännu en natt gjord.
Och en bra natt blev det.
Hoppas hoppas nu att lillan förstår hur skönt det är att sova.

MIN FÖRSTA TANKE IDAG GÅR TILL MIN MAN
SOM SKALL SEGLA TJÖRN RUNT.
HÅLLER ALLA TUMMAR OCH TÅR ATT DE FÅR
NÅGORLUNDA BRA VÄDER.



Lördag idag och riktigt tomt i lägenheten.
Det är så stor skillnad när inte de stora barnen är här.
Och saknaden blir total.
Nu är det bara jag och Nova hemma.
Och hon har somnat igen.
Jag vet att jag borde passa på att röja undan då. Men just nu
väljer jag att prioritera mig själv lite.
Och hamnade framför datorn.
Lite egentid.
Jag lovar att ta tag i röjningen i nästa sovpaus.
Skall även passa på att träffa lite vänner.
Men lovar ändå att röjningen hinns med.

Nu har alla bebisar kommit i föräldrargruppen.
Den sista lilla killen tittade ut i onsdags.
VÄLKOMMEN LILLA CASSIUS

På onsdag kommer alla mammor och deras små liv hem till mig på fika.
Det skall verkligen bli hur kul som helst att se de som låg innanför magen.
Och träffa alla igen.
Måste också fixa en träff där alla pappor får vara med.



Hoppas ni alla får en fantastisk helg där ute.
KRAM♥

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?