Nummer 4

Nä det blev bara en full natt av sömn.
I natt var hon riktigt orolig.
Ledsen och fick inte riktigt ro.
Oftast brukar hon få ro när hon är i famnen, men
det hjälpte inte heller igår.
Så natten blev lite stökig, men nu sover hon i alla fall lugnt.
Så jag låter henne vara ifred medans jag
hamnade framför datorn.

Tinus fick gå in och jobba idag då hans kollega skall gifta sig.
Men det är bara till klockan 14. Så en kortis dag.
Men på måndag börjar verkligheten igen.
Tinus semester är slut och vi får klara oss själva.
Jag ser inte det som några större problem.
Utan mer en utmaning.
Har man valt att vara trebarns mamma så har man.
(Och jag vill ju ha 4 barn)
Jag ser det som mer spännande och lärororikt.
Säkert kommer det bli jobbigt ibland, men jag vet att jag klarar det.
sen har jag ju världens bästa man som hjälper till
när han kommer hem.


Som sakt, jag vill ju gärna ha 4 barn. Något som jag alltid velat ha.
Ända sedan jag var liten.
Trodde nog aldrig att det skulle bli så eftersom mitt ex bara ville ha två.
Då får man ju liksom godta det.
Men när jag träffade Tinus så hade han inga egna barn och ville gärna ha egna.
Vi bestämde oss för att försöka skaffa barn efter bröllopet. Gick snabbt.
Och lilla Nova föddes.

Vi vill båda ha en till men Tinus har några krav först.
Vi måste ha större bil och större boende.
Det är ganska enkla krav tycker jag.
Så jag hoppas att det kommer en liten fyra om några år.

Nu vaknar liten så vi skall mysa lite.
Ha en kanon dag.
KRAM

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?