En skön helg

Söndagen kom nästan fortate än vad fredagen gjorde.
Hipp happ så var den här.
Men just denna söndagen gör inget.
För vi är lediga allihopa.
Så skönt.
Och vilken otroligt skön helg vi haft.
I fredags kom de äntligen.
Mina två stora barn. Efter två långa veckor hos sin pappa
var de äntligen på plats.
Hjälp vad jag saknat de.
Det blev fredagsmys för hela slanten.

Igår var Mia, stefan och deras underbara killar här på middag.
Mia och hennes son Robin har jag kännt
sen Robin bara var ett år.
Vi bodde grannar och sen var jag Robins fröken med.
En skön middag med vin och mat.

Idag var vi på fika hos Anette, Tony och lilla Isabella. Nya vänner som vi träffat på föräldrargruppen.
Det var otroligt trevligt och det känns så kul att man hittat nya vänner
som klaffar så bra med än själv. ♥♥

Sen blev det middag med mina föräldrar och min mormor.

En fullspeckad men otroligt rolig och givande hleg.
Nu har vi hamnat i soffan framför varsin dator.
Helgen är över och i morgon väntar en ny vecka.
Sov gott alla.
KRAM♥

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?